Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

ΒΙΒΛΙΟ: ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΟΥΣΑ ΚΑΛΛΙΦΩΝΟΣ

Το  ΒΙΒΛΙΟ   -  του    ΓΙΑΝΝΗ  ΚΑΛΑΙΤΖΟΓΛΟΥ

       "ΚΕΡΚΥΡΑ  ΜΟΥΣΑ  ΚΑΛΛΙΦΩΝΟΣ 
                 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Αποτελείται από  265  Σελίδες  και περιέχει  195  τραγούδια
Διατίθεται  : Από τον Σύλλογό μας .
Εξώφυλλο: « Πρωτομαγιά στη Κέρκυρα » – Πίνακας από λάδι σέ μουσαμά    του Χ. Παχή ( 1844-1891 )  - Εθνική Πινακοθή                        

«.....  Στο βιβλίο αυτό ,θέλησα να συγκεντρώσω ,μερικά από τά αγαπημένα μου τραγούδια πού τραγουδήθηκαν και  τραγουδιόνται ακόμα και σήμερα ,στό νησί μου , στο τόπο μου, στην  Κέρκυρα μου ,στο νησί πού με γέννησε , με γαλούχησε ,  με μεγάλωσε και είναι ένα κομμάτι από την ψυχή μου  .
Τά ίδια τά τραγούδια φωτογραφίζουν  έναν ολόκληρο λαό ,τον Ιόνιο λαό .Τά ήθη και τά έθιμά του  , τον πολιτισμό του  , την πλούσια και δυνατή λαογραφία του .  Φωτογραφίζουν ακόμα τον ίδιο του το χαρακτήρα .

Το ίδιο το βιβλίο μας μιλάει μόνο του και μας λέει  : Πώς γεννιέται  ο λαός αυτός ,ο Ιόνιος λαός, πώς μεγαλώνει  , πώς συμπεριφέρεται  στη ζωή του ,  πώς εργάζεται  , πώς παντρεύεται , πώς διασκεδάζει  πώς  απολαμβάνει τις ομορφιές της Κερκυραϊκής φύσης  »
Και ακόμα μας μιλάει για τις πίκρες και τά βάσανα της ξενιτιάς..........  -  Γιάννης  Καλαϊτζόγλου                                                                 

                                                                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.