Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
ΟΙ ΦΑΙΑΚΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  ΣΤΗΝ ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΗ
Μία πανέμορφη εκδρομή πραγματοποίησε ο Σύλλογος Κερκυραίων Β. Ελλάδος «Οι Φαίακες» με προορισμό την Αδριανούπολη.
Το πούλμαν της χαράς ξεκίνησε από την λέσχη του συλλόγου στην Θεσσαλονίκη γεμάτο από κόσμο που από την αρχή μέχρι το τέλος της εκδρομής κυριάρχησε το γέλιο,  η διασκέδαση  και η χαρά.
Πρώτη στάση η πανέμορφη λίμνη Βιστωνιδα και το Πόρτο – Λάγος. Η πρώτη επίσκεψη έγινε στην Μονή του Αγίου Νικολάου και της Παναγίας Παντάνασσας  που βρίσκονται σε νησίδες μέσα στην λίμνη. Ο μοναχός  αδελφός Ανδρέας, μας έκαμε μία λεπτομερέστατη ξενάγηση που μας καθήλωσε και μας μετέφερα πάρα πολλές πληροφορίες για την μονή και την ιστορία της γενικά. Αφού μας προσέφερε τα ωραία κεράσματα της μονής έδωσε σε όλους από ένα c.d.  για την μονή, αναχωρήσαμε για το κοντινό Φανάρι στην άκρη της λίμνης και καθίσαμε σε  ψαροταβέρνα δίπλα στο κύμα με φόντο από την μια πλευρά την λίμνη και από την άλλη το θρακικό πέλαγο.
Στη συνέχεια φθάσαμε στην Κομοτηνή ,την  πόλη του καλλίτερου ελληνικού πανεπιστημίου , και μετά από μια ολιγόωρη ξεκούραση στο ξενοδοχείο μας  ( Εδώ θα πρέπει να συγχαρούμε τον ιδιοκτήτη και τα παιδιά του ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου.  Δημόκριτος  για την περιποίηση και τη φιλοξενία), φουλάραμε για την νυκτερινή διασκέδαση .Στην ταβέρνα Πλάτανος  άναψε το γλέντι με την ωραία ορχήστρα  και τα καταπληκτικά φαγητά που μας προσέφεραν.
Την επομένη νωρίς ξεκινήσαμε και μετά από μία στάση στην όμορφη Ορεστιάδα περάσαμε μέσω του συνοριακού σταθμού των Καστανιών  στην γειτονική Τουρκία – Αδριανούπολη  που ήταν και η πρώτη πρωτεύουσα του Οθωμανικού κράτους.  Πανέμορφη η πόλη με τα καταπληκτικά της μνημεία,  τους φιλόξενους και περιποιητικούς κατοίκους της  και την τέλεια οργανωμένη κλειστή αγορά  (Καπαλή τσαρσί) .  Στην επιστροφή σταματήσαμε και περπατήσαμε στο Σουφλί την πόλη του μεταξιού και το βράδυ γυρίσαμε στην  Κομοτηνή. Κάπως κουρασμένοι ,αλλά ύστερα από μία σύντομη ξεκούραση , και ύστερα από συνεννόηση με το ιδιόκτητη  κ.. Παναγιώτη καθίσαμε στο σαλόνι του ξενοδοχείου ,ήπιαμε τα ουζάκια μας ,είπαμε τα τραγούδια μας ,αφού οι περισσότεροι από το γκρουπ ήταν μέλη της παραδοσιακής χορωδίας του συλλόγου και …..που να νυστάξουμε!!!!! το γλέντι κράτησε μέχρι αργά το βράδυ. Την επομένη αφού αποχαιρετήσαμε την όμορφη Κομοτηνή αναχωρήσαμε για την Ξάνθη , και επισπευτήκαμε το ιστορικό μοναστήρι της Παναγίας της Αρχαγγελιώτησας ,όπου οι μοναχοί μας ξενάγησαν και μας κέρασαν. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε την πόλη της Ξάνθης όπου το γκρουπ  έμεινε δυο ώρες  για περίπατο και μια σύντομη γνωριμία με την πόλη. Επόμενη επίσκεψη έγινε για φαγητό στις πανέμορφες ψαροταβέρνες  στην παραλία της Καβάλας. Το βράδυ φθάσαμε στην Θεσσαλονίκη με τις καλύτερες εντυπώσεις όλων των μελών του γκρουπ .Κοντά μας ήταν η νέα πρόεδρος του συλλόγου Βαρβάρα Μαυρίδη και τα μέλη του Δ.Σ.  Νατάσσα Θύμη, Τασούλα Κωνσταντινίδου ,Νίκη Λαλούση και ο αρχηγός του γκρουπ Γιάννης Καλαιτζόγλου. Να σημειώσουμε ότι μαζί μας ήταν ,όπως πάντα βέβαια και ο καλός φίλος  του συλλόγου στρατηγός Νίκος Μηλιωρίτσας με την σύζυγο του Κορνηλία, ο  οποίος με τις ανεξάντλητες γνώσεις του σε θέματα ιστορίας και ειδικότερα του στρατού , μας ξενάγησε στις επίμαχες περιοχές της Θράκης. Άριστος στην οδήγηση αλλά και στη ξενάγηση  ο οδηγός του πούλμαν  Κώστας Μπουλογιώργος του πρακτορείου Λιότσης Τράβελ. Η Χορωδία του συλλόγου μαζί με την ξεχωριστή φωνή της Νίκης Λαλούση στις μονωδίες ,διασκέδασε τα μέλη σε όλη τη διάρκεια του ταξιδίου.-